پنجشنبه / ۱۶ اسفند / ۱۴۰۳ - 6 March, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۸/۲۸

سرویس نورونتا بیش از ۹۷ درصد رضایت مشتریان را کسب کرد

سرویس نورونتا بیش از ۹۷ درصد رضایت مشتریان را کسب کرد
حمید یزدانی، مدیر عامل شرکت امید ژرف نگرگفت : شرکت مخابرات ایران با تامین زیر ساخت های لازم ( فضا ، لینک و پاور ) برای شرکت ژرف نگر در ارایه سرویس نورونتا ( شبکه امن سازمان های کشور ) بیش از ۹۷ درصد رضایت مندی مشتریان راکسب کرد .