در یکی دو سال اخیر، انتشار ویدیوها و تصاویر پرزرقوبرق از مراسم ازدواج چهرههای شناختهشده در فضای مجازی به امری متداول تبدیل شده است؛ ویدیوهایی که از پربازدیدترین محتواهای شبکههای اجتماعی محسوب میشود و رشد قارچگونه آنها به نحوی است که اگر یک سلبریتی ازدواج کند و تصویری از مراسم خود منتشر نکند جای سوال باقی میگذارد! این جشنها که به صحنهای برای تبلیغات برندها و نشان دادن مصرفگرایی تبدیل شدهاند، پدیدهای هستند که نهتنها مرز میان زندگی شخصی و تبلیغ را مخدوش کرده، بلکه در لایههای فرهنگی جامعه …