مقام صهیونیست: ایران به فرسایش آمریکا برای مدتی طولانی ادامه خواهد داد
رئیس پیشین شعبه تحقیقات در سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی «امان» ضمن ابراز نگرانی عمیق نسبت به احتمال امضای توافق جدیدی میان ایران و ایالات متحده، آن را بدتر از توافق برجام که در دوره ریاستجمهوری باراک اوباما امضا شده بود، دانست.