دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۲ ساعت قبل

بازی کردن در نقش قربانی، ریشه در کودکی فرد دارد

 بازی کردن در نقش قربانی، ریشه در کودکی فرد دارد
یک روانشناس گفت: ایفای نقش قربانی در افراد، موضوعی است که عمدتاً ریشه در دوران کودکی و نوجوانی دارد، معمولاً این افراد تصور می‌کنند اگر برخی علل و عوامل بیرونی فراهم نشود، هرگز طعم شادی و خوشبختی را نخواهند چشید.