یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۵ ساعت قبل

تاکید فرماندار قائم‌شهر بر کاهش زمان انتظار بیماران و ارتقای بهداشت عمومی در شهرستان

 تاکید فرماندار قائم‌شهر بر کاهش زمان انتظار بیماران و ارتقای بهداشت عمومی در شهرستان
فرماندار قائم‌شهر با ابراز نگرانی از آمار خودکشی در شهرستان، بر اجرای برنامه‌های پیشگیرانه با مشارکت مرکز بهداشت، آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد و خواستار ساماندهی نوبت‌دهی مراکز درمانی، کاهش زمان انتظار بیماران و پیگیری مستمر مسائل حوزه بهداشت و درمان شد.