پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱ ساعت قبل

فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد

 فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد
شرکت دولتی انرژی فرانسه به نام «EDF» به‌طور موقت دو راکتور هسته‌ای را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه زیست‌محیطی از مدار خارج کرده است؛ اقدامی که همزمان با موج گرمای بی‌سابقه‌ای انجام می‌شود که تاکنون قربانیان متعددی بر جای گذاشته است.