یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۲ ساعت قبل

نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی فارس به بهره‌برداری رسید

 نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی فارس به بهره‌برداری رسید
نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی استان فارس در راستای تحقق اهداف وزارت نیرو و شرکت توانیر در زمینه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش بهره‌وری انرژی، در ایستگاه ۶۶ کیلوولت علی‌آباد به بهره‌برداری رسید.