نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی فارس به بهرهبرداری رسید
نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی استان فارس در راستای تحقق اهداف وزارت نیرو و شرکت توانیر در زمینه توسعه انرژیهای تجدیدپذیر و افزایش بهرهوری انرژی، در ایستگاه ۶۶ کیلوولت علیآباد به بهرهبرداری رسید.