دعوت از نخبگان و سرمایهگذاران طارمی برای پیوستن به شورای توسعه طارم
فرماندار شهرستان طارم با تأکید بر ضرورت بهرهگیری از همه ظرفیتهای انسانی و مالی، از طارمیهای مقیم داخل و خارج کشور خواست با پیوستن به «شورای توسعه طارم» در مسیر رفع موانع، تقویت زیرساختها و تسریع روند توسعه این شهرستان مشارکت فعال داشته باشند.