زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیتهای بندر اقیانوسی ایران شد
سفیر جمهوری زیمبابوه در ایران و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیداری در تهران، بر توسعه همکاریهای اقتصادی، تجاری و لجستیکی میان دو کشور و بهرهگیری از ظرفیتهای راهبردی منطقه آزاد چابهار تأکید کردند.