دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۴ ساعت قبل

زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیت‌های بندر اقیانوسی ایران شد

 زیمبابوه خواستار استفاده از ظرفیت‌های بندر اقیانوسی ایران شد
سفیر جمهوری زیمبابوه در ایران و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیداری در تهران، بر توسعه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و لجستیکی میان دو کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های راهبردی منطقه آزاد چابهار تأکید کردند.