
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ با اشاره به برنامهریزی ۲۰ کارگاه تخصصی در حاشیه بیستویکمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی گفت: برای نخستین بار مجموعهای از کارگاههای تخصصی با محوریت آینده تبلیغات، برندینگ و روابط عمومی در این نمایشگاه برگزار میشود.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی امور رسانه و تبلیغات، آرش ظفری مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کارگاههای تخصصی بههمت دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی و با هدف نیازسنجی، ارتقای دانش تخصصی و تقویت رویکردهای نوین ارتباطی در صنعت تبلیغات کشور برگزار میشود، گفت: با برنامهریزیهای صورتگرفته، ۲۰ کارگاه تخصصی در حاشیه نمایشگاه چهارروزه برگزار خواهد شد که در آن جمعی از پژوهشگران، کارشناسان و فعالان حوزه تبلیغات و ارتباطات گردهم میآیند تا تازهترین روندهای جهانی در صنعت تبلیغات را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دهند.
ظفری تصریح کرد: در این سلسله نشستها، محورهایی نظیر «اثر هوش مصنوعی مولد بر مدلهای کسبوکار تبلیغاتی»، «آینده برندینگ و روابط عمومی دادهمحور» و «بازتعریف راهبردهای ارتباطی در اقتصاد» مورد تحلیل قرار میگیرد.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ضرورت بازآموزی و رشد دانش و آگاهی فعالان حوزه تبلیغات افزود: خلاقیت و ارتباطات دیجیتال، آینده تبلیغات در عصر هوش مصنوعی مولد، مدیریت تبلیغات در دوران ریاضت اقتصادی، اعتماد، اخلاق و شفافیت در تبلیغات دیجیتال و مدیریت بحران در دوران سوختن برندها نیز برخی از محورهای کارگاههای آموزشی است.
ظفری در ادامه افزود: کارگاههایی با محورهای آینده تحقیقات بازار، تحقیقات بازار در اقتصادهای ناپایدار، نقش تحقیقات بازار در توسعه محصول و کاهش ریسک کسبوکار، آینده برندینگ در ایران، نقش برندینگ در جذب سرمایه و توسعه اقتصاد دیجیتال، بازآفرینی برند نیز با حضور اساتید و کارشناسان خبره این حوزه در نمایشگاه برگزار شود.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با تأکید بر برنامهریزی برای تداوم آموزشهای تخصصی و ارتباط مستمر با فعالان بخش خصوصی، اظهار کرد: مسیر آینده صنعت تبلیغات و ارتباطات کشور بر پایه تعامل هوش و خرد انسانی با پدیدههایی همچون هوش مصنوعی، داده، خلاقیت و اخلاق حرفهای ترسیم خواهد شد.
به گزارش ایسنا، بیست و یکمین دوره نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود.
منبع : ایسنا

















































