وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به انتقادات اعضای اتاق اصناف درباره دخالت این وزارتخانه در امور صنفی، اعلام کرد که جلساتی با مسئولان اصناف برگزار شده و هدف از آن تدوین تفاهمنامهای جدید است تا مشکلات و ایرادات گذشته برطرف شود. این قول را به اعضای اتاق میدهیم که مسائل موجود در تفاهمنامه جدید رفع خواهد شد.