استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با ربیس دفتر رییس جمهور گفت:سیستان و بلوچستان امروز بخشی از راهحل توسعه روابط ایران با همسایگان شرقی است و میتواند در کنار دیپلماسی رسمی کشور، نقش مؤثری در تعمیق ارتباطات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با کشورهای همسایه ایفا کند.