در حالی که نخستوزیر رژیم اشغالگر در راستای دادن هدایای پوچ به دولت سازشگر لبنان از قصد این رژیم برای عقبنشینی از دو منطقه در جنوب لبنان خبر داده است؛ شهرداری یکی از این مناطق اعلام کرد که در حال حاضر این منطقه توسط اسرائیل اشغال نشده است که رژیم صهیونیستی بخواهد از آن عقبنشینی کند.