مدیر گروه بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تکذیب اخبار منتشر شده درباره مشاهده موارد تب دنگی در استان، تأکید کرد: در سال جاری هیچ مورد ابتلا به تب دنگی در فارس گزارش نشده و نگرانیهای مطرح شده به عملیات کنترلی سال گذشته برای جلوگیری از استقرار پشه آئدس مربوط میشود.