معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به تأخیر در پرداخت بخشی از مطالبات بیمهای، این موضوع را یکی از چالشهای تأمین نقدینگی مراکز درمانی استان دانست و بر ضرورت تخصیص اعتبارات عمرانی و همراهی مجلس برای تداوم اجرای پروژههای سلامت و حفظ کیفیت خدمات درمانی تأکید کرد.