زمانیکه آمریکا و رژیم صهیونیستی ۲۸ فوریه جنگی را علیه ایران آغاز کردند، مقامهای اسرائیلی به خودشان این اجازه را دادند که باور کنند این ائتلاف با واشنگتن وارد عصری طلایی شده است اما چهار ماه بعد، وقتی این رژیم بیش از هر زمان دیگری خودش را تنها یافت، نگرانی از آینده همکاری و اتحاد با آمریکا زیر سوال رفته است.