آغاز برداشت انگور یاقوتی نوبرانه از تاکستانهای جهرم
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم از آغاز برداشت انگور یاقوتی نوبرانه از باغهای این شهرستان خبر داد و گفت: امسال پیشبینی میشود بیش از ۴۵۰ تن انگور یاقوتی از تاکستانهای جهرم برداشت و روانه بازار شود.