وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه حکمرانی داده و معماری یکپارچه، زیربنای تحقق دولت هوشمند است، از تدوین سند حکمرانی داده با هدف ایجاد همگرایی میان دستگاههای اجرایی، جلوگیری از موازیکاری و تبدیل داده به مبنای تصمیمسازی مدیران خبر داد.