سه شنبه / ۲۲ مهر / ۱۴۰۴ - 14 October, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۷/۰۷

ایران باید با بهره‌برداری از میراث فرهنگی خراسان، برند جهانی خود را بسازد

ایران باید با بهره‌برداری از میراث فرهنگی خراسان، برند جهانی خود را بسازد
مشاور عالی وزیر و عضو شورای راهبردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر ایران به‌درستی هویت فرهنگی و تاریخی خود را در قالب «برند» معرفی کند، می‌تواند به‌عنوان کشوری که مملو از فرهنگ، شعر، ادب و تنوع است، جایگاه ویژه‌ای در سطح جهانی پیدا کند.