استاندار کردستان: با مدیری که عملکرد قابل قبولی نداشته باشد، تعارف نداریم
استاندار کردستان گفت: با مدیری که عملکرد قابل قبولی نداشته باشد، تعارف نداریم و اگر مدیری در حوزه مأموریت خود بدون دلیل موجه به شاخصهای تعیینشده دست پیدا نکند، دیگر همکار ما نخواهد بود.