رئیس کل دادگستری استان کرمان از آزادی ۲۱۰ زندانی به مناسبت هفته قوه قضائیه و ایام منتسب به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خبر داد و گفت: از این تعداد، ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با حمایت ستاد دیه استان آزاد شدند و ۱۹۰ نفر دیگر نیز با بهرهگیری از نهادهای ارفاقی، جلب رضایت شکات و طی مراحل قانونی از زندان رهایی یافتند.