شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۵ ساعت قبل

استفاده از۵۶میلیون مترمکعب پساب آبیاری فضای سبزتهران از۲ماه آینده/فعالیت۱۴تصفیه‌خانه محلی

 استفاده از۵۶میلیون مترمکعب پساب آبیاری فضای سبزتهران از۲ماه آینده/فعالیت۱۴تصفیه‌خانه محلی
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران برای جایگزینی پساب به جای برداشت از چاه‌ها و قنوات، از افزایش میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز در تهران به ۵۶ میلیون مترمکعب تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: هدف‌گذاری شده است تا سال ۱۴۱۰، ۱۴۵ میلیون مترمکعب از نیاز آبی فضای سبز تهران از طریق پساب تأمین شود.