معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه هیچ بدهی به اعضای هیات علمی نداریم، تاکید کرد: سعی کردیم بیشتر هزینه طرحها را به محقق اختصاص دهیم، طی سالهای گذشته کمتر از ۲۰ درصد بودجه پژوهش به محققان اختصاص داشت که ما این میزان را تا ۵۰ درصد افزایش دادیم.