شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۳ ساعت قبل

پیاتزا بعد از باخت به والیبال ژاپن چه گفت؟

 پیاتزا بعد از باخت به والیبال ژاپن چه گفت؟
سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: در دو ست اول، آن اشتیاق و میل به رقابت با تیم فوق‌العاده‌ای مثل ژاپن را در تیم ندیدم.