جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۱۰/۰۱

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان: ۳۰۰ کیلو گوشت ناسالم در زاهدان معدوم شد

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان: ۳۰۰ کیلو گوشت ناسالم در زاهدان معدوم شد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان از شناسایی، ضبط و معدوم‌سازی ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید غیرقابل مصرف انسانی در جریان بازرسی‌های اخیر کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح این شهرستان خبر داد.