عضو شورای قضایی و مدیرکل زندانهای استان سمنان از اشتغال بهکار ۶۲ درصد زندانیان این استان خبر داد و گفت: با اشتغال به کار زندانیها، زندانیان برخلاف گذشته که باری بر دوش خانوادهها بودند و مبالغی از خانوادههای خود دریافت میکردند، بخشی از حقوق ماهیانه خود را به خانواده خود میدهند.