چهارشنبه / ۳۰ مهر / ۱۴۰۴ - 22 October, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۲ ساعت قبل

از ترند شدن «لبوبو» تا ترویج مصرف‌گرایی رقابتی در جامعه

از ترند شدن «لبوبو» تا ترویج مصرف‌گرایی رقابتی در جامعه
یک جامعه شناس مصرفبا بیان اینکه عروسک‌هایی مانند «لبوبو» تا اندازه‌ای بازتابی از وضعیت فرهنگی جامعه هستند، گفت: این پدیده‌ها نه به معنای بازتاب ظرفیت‌های فرهنگی ایران، بلکه بیشتر نشان‌دهنده نابسامانی و ضعف در حوزه فرهنگی‌ هستند. جامعه ایران از نظر عناصر فرهنگی، پشتوانه تاریخی و قدرت فرهنگی بسیار غنی دارد، اما در عرصه رقابت جهانی فرهنگی، عقب مانده است.