دبیر شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف در میزگردی که به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو، در ایسنا برگزار شد، هشدار داد که تجربههای ناموفق دانشجویان باعث کاهش مشارکت و فعالیتهای گروهی میشود، دبیر شورای صنفی دانشگاه شهید بهشتی نیز معتقد است در بسیاری از موارد، تعامل مثبتی میان شورای صنفی و مسئولان دانشگاه وجود دارد، بهویژه در بخشهای رفاهی؛ اما گاهی محدودیتهای مالی و اداری مانع از تحقق خواستههای دانشجویان میشود.