مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی عنوان کرد: تلاش برای بهینهسازی برای جبران ناترازی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی درخصوص پیشبینی وضعیت انرژی در استان در زمستان امسال گفت: تمام تلاش ما بر این است که به سمت بهینهسازی برویم و ناترازی موجود را که البته در سالهای گذشته نیز وجود داشته، از محل کاهش هدررفت انرژی جبران کنیم.