مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد، همزمان با هفته صرفهجویی در مصرف آب، ضمن اشاره به کاهش شدید آبدهی چاههای داخلی و وابستگی ۵۰ درصدی استان به آب انتقالی، از اهتمام استان به ساخت ۱۷۰ هزار مترمکعب مخزن جدید برای تضمین پایداری شبکه توزیع و رفع مشکلات دیرینه افت فشار آب در برخی مناطق خبر داد.