همافزایی قانونمداری در دستگاه اجرایی و عدالتمحوری در دستگاه قضا؛ ارکان حکمرانی مطلوب
استاندار فارس در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه، با تأکید بر رسالت الهی و اخلاقی متولیان عدالت، همافزایی میان «قانونمداری» در دستگاه اجرایی و «عدالتمحوری» در دستگاه قضایی را از ارکان اساسی دستیابی به حکمرانی مطلوب و تحقق رضایتمندی مردم دانست.