رئیس جهاددانشگاهی با صدور احکامی، اعضای شورای راهبری مرکز ملی مطالعات سلامت اداری را برای مدت سه سال منصوب کرد؛ این مرکز در جهاددانشگاهی با بهرهگیری از ظرفیتهای علمی و تخصصی صاحبنظران، در زمینه ترویج سلامت اداری، حکمرانی شفاف، مدیریت تعارض منافع و پیشگیری از فساد فعالیت میکند.