لزوم بهرهگیری حداکثری از ظرفیت سند اجرایی توسعه سیستان و بلوچستان
فرماندار ایرانشهر با تأکید بر لزوم بهرهگیری حداکثری از ظرفیت سند اجرایی توسعه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این سند، ۱۳ بسته اقدام توسعهای پیشبینی شده و دستگاههای اجرایی مکلفند تا پایان سال ۱۴۰۷ برای اولویتبندی و اجرای مفاد آن اقدام کنند.