مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش، مردم مؤمن، نوعدوست و همیشه در صحنه استان کرمان با حضور گسترده در مراکز اهدای خون، بار دیگر فرهنگ ایثار، مسئولیتپذیری اجتماعی و کمک به همنوع را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند.