جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱ ساعت قبل

علم‌الهدی: نقد تفاهم‌نامه خوب است اما باید سازنده باشد

 علم‌الهدی: نقد تفاهم‌نامه خوب است اما باید سازنده باشد
امام جمعه مشهد با اشاره به انتقادات مطرح‌شده نسبت به تفاهم‌نامه ایران و آمریکا، گفت: این چه وضعیتی است که در نقد تفاهم‌نامه به وجود آوردید؟ نتیجه آن چیست؟ با این برخوردها به کجا می‌خواهید برسید؟ به جای اینکه روی اصل بیچارگی و شکست دشمن کار و آن را برجسته کنید، چرا مسائل دیگری را مطرح می‌کنید؟ نقد کردن خوب است اما باید سازنده باشد.