دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱ ساعت قبل

صیانت از حقوق کارگران در اولویت دستگاه‌های اجرایی چابهار قرار دارد

 صیانت از حقوق کارگران در اولویت دستگاه‌های اجرایی چابهار قرار دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار با تأکید بر ضرورت حمایت از جامعه کارگری گفت: صیانت از معیشت، امنیت شغلی و حقوق قانونی کارگران از اولویت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی است و تمامی نهادهای مسئول موظف به اجرای دقیق قوانین در این حوزه هستند.