سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر لزوم همافزایی دولت، مجلس و نهادهای غیردولتی برای پیگیری حقوقی تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت همه ظرفیتهای کشور باید برای دفاع از حقوق ملت ایران به کار گرفته شود. به گفته او، قوه قضاییه، مجلس و ستاد حقوق بشر مصمماند جنایات آمریکا و رژیم تلآویو را در مجامع بینالمللی پیگیری کنند و رسانهها نیز باید در افشای کارنامه سیاه آمریکا نقش مؤثری ایفا کنند.