یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۲ ساعت قبل

انتقاد نماینده چابهار از تداوم محرومیت جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان

 انتقاد نماینده چابهار از تداوم محرومیت جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان
نماینده مردم شهرستان های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تداوم محرومیت جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: جان‌باختن ۲۸ نفر در گردنه محور کاجو - قصرقند نتیجه سال‌ها تأخیر در تکمیل این مسیر است و دولت باید با تخصیص اعتبارات ویژه، هرچه سریع‌تر عملیات تکمیل و آسفالت این محور ۴۰ کیلومتری را به سرانجام برساند.