ملیپوش دوچرخهسواری خوزستان با انتقاد از وضعیت این رشته در استان و بیتوجهیهای صورت گرفته، گفت: هیات استان بارها به من و دیگران گفته «اصلاً تعطیلش کنیم و چرا ورزشکار اعزام کنیم؟»؛ اگر اینطور است، چرا مسئولیت قبول کردید، آن هم وقتی توان انجام این کارها را ندارید؟