مدیرعامل شرکت برق منطقهای فارس و بوشهر با اعلام رشد ۲۳۸ درصدی ظرفیت نیروگاههای خورشیدی در استانهای فارس و بوشهر از ابتدای فعالیت دولت چهاردهم، گفت: تاکنون هیچ برنامهای برای خاموشی برنامهریزیشده به این شرکت ابلاغ نشده است و در صورت همراهی مردم در مدیریت مصرف، میتوان فاصله تولید و مصرف برق را کاهش داد و حتی پوشش داد.