عضو هیئترئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون با تأکید ظرفیت کمنظیر ایذه در کشتی فرنگی و اینکه در ایذه قطب کشتی فرنگی جهان خواهد شد، گفت: حضور تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه در لیگ برتر کشتی کشور، صرفاً یک اتفاق ورزشی نیست، بلکه گامی مؤثر در مسیر توسعه ورزش، حمایت از استعدادهای جوان و تثبیت جایگاه ایذه به عنوان پایتخت کشتی فرنگی کشور است.