معاون سرمایه انسانی و نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامهریزی استان یزد با تاکید بر ضرورت استقرار نظام مدیریت انرژی در دستگاههای اجرایی، گفت: تحقق اهداف «طرح فراگیر انرژی» مستلزم راهاندازی داشبورد استانی، تشکیل کمیته بهرهوری و پیوند ارزیابی مدیران با شاخصهای بهرهوری است.