شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱ ساعت قبل

سه عامل افزایش مصرف مواد در میان دانشجویان پزشکی

 سه عامل افزایش مصرف مواد در میان دانشجویان پزشکی
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به فشارهای روانی و اجتماعی بر دانشجویان به‌ویژه دانشجویان علوم پزشکی، سه عامل اصلی افزایش گرایش به مصرف مواد در میان این دانشجویان را «استرس شدید تحصیلی»، «دوری از خانواده و زندگی خوابگاهی» و «فشار همسالان» عنوان کرد.