یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۲ ساعت قبل

استاندار تاکید کرد: رفاه مردم و تداوم تولید، محور برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی در مازندران

 استاندار تاکید کرد: رفاه مردم و تداوم تولید، محور برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی در مازندران
استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت مدیریت بهینه مصرف انرژی در بخش‌های مختلف، گفت: هدف اصلی ما در کارگروه مدیریت مصرف انرژی، مدیریت بهینه مصرف گاز، برق و آب در کنار حفظ رفاه مردم و جلوگیری از آسیب به واحدهای تولیدی استان است.