در نشست «یکشنبههای اقتصادی»، اعضای اتاق بازرگانی، تشکلهای اقتصادی و مدیران دستگاههای اجرایی خراسان رضوی با بررسی چالشها و فرصتهای تجارت خارجی، بر توسعه همکاری با کشورهای منطقه، اصلاح مقررات صادرات و واردات، تقویت زیرساختهای لجستیکی و حمایت از سرمایهگذاری تأکید کردند.