ضرورت مدیریت هوشمند مصرف انرژی در بخش کشاورزی فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تأکید بر ضرورت مدیریت هوشمند مصرف انرژی در بخش کشاورزی گفت: پیوستن جهاد کشاورزی فارس به پویش ملی ۲۵ درجه اقدامی در راستای کاهش مصرف و کمک به پایداری شبکه برق استان است.