سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بعد از باخت مقابل چادرملو گفت: باید آسیبشناسی کنیم، به آینده امیدوار باشیم و انشاءالله هوادارانمان نیز صبور باشند تا این پوستاندازی و تغییرات انجام شود. امیدواریم دوباره روزهای خوب پرسپولیس فرا برسد، از این بحران خارج شویم و به لطف خدا نتایج خوبی کسب کنیم.