وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به استان فارس، با حضور در دو مرکز وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در جریان جنگ تحمیلی رمضان هدف حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته بودند، از روند بازسازی و ازسرگیری فعالیتها بازدید کرد و بر تسریع در احیای کامل ظرفیتهای تخصصی و تداوم مأموریتهای راهبردی این مراکز تأکید کرد.