سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱ ساعت قبل

کارخانه شیر عنبرآباد پس از سال‌ها به چرخه تولید بازگشت

 کارخانه شیر عنبرآباد پس از سال‌ها به چرخه تولید بازگشت
فرماندار عنبرآباد گفت: با هم‌افزایی مسئولان محلی و حمایت مالی بانک عامل، گره کور تعطیلی کارخانه شیر «لبن ناب» عنبرآباد پس از سال‌ها گشوده شد تا این واحد صنعتی با تجهیزات به‌روز، نه تنها به قطب تولید لبنیات در جنوب کرمان تبدیل شود بلکه با ایجاد اشتغال پایدار و خرید تضمینی شیر دامداران، تحولی اساسی در معیشت منطقه رقم خواهد زد.