مدیرکل انتقال خون استان ایلام از افزایش مشارکت گسترده مردم نوعدوست استان در اهدای خون طی سهماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت، ۵ هزار ۳۲۰ نفر از هماستانیها برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون، مراکز ثابت و تیمهای سیار مراجعه کردند که از این تعداد، ۴ هزار و ۴۰۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.